عطر لوزی: خلاقیت همراه با کیفیت سوئیسی
وقتی صحبت از عطر و اسانس می شود یکی از اولین نام هایی که در ذهن فعالان این صنعت تداعی می شود عطر لوزی سوئیس است.
در این مقاله از مجله عطر حسی نو قصد داریم تا شما رو با این برند بیشتر آشنا کنیم.
لوزی یک کمپانی قدیمی خانوادگی سوئیسی است که در سال 1926 توسط Herman Luzi تاسیس شد.
این شرکت با هدف اصلی تولید عطرهای منحصر به فرد و خلاقانه برای صنایع مختلف از جمله استفاده ی شخصی و همچنین صنایع شوینده آغاز به کار کرد. پس از سال ها تلاش و موفقیت این شرکت در سال 1952 توسط ادوارد آلتنبرگر خریداری شد و از آن سال تاکنون شرکت عطر لوزی توسط خانواده آلتنبرگر با موفقیت کامل اداره می شود.
بسیار خلاقانه: یکی از اصلی ترین ویژگی های کمپانی عطر لوزی خلاقیت بالا در تولید عطرهای با کیفیت عالی برای صنایع مختلف است. همین موضوع باعث شده تا این شرکت به واسطه ی پشتیبانی قوی از مشتریان به صورت انحصاری بر بازار عطرها تسلط کامل داشته باشد.
تاریخچه عطر لوزی
اگر بخواهیم تاریخچه کمپانی عطر لوزی سوئیس را مرور کنیم به چند تاریخ مهم باید اشاره کرد.
1926
هرمان لوزی در این سال شرکتی را تاسیس کرد که در زمینه عطرها، اسانس ها و همچنین رنگ ها فعالیت داشت. که این اقدام اولین قدم برای سنگ بنای موفقیت شرکت بود.
1952
در سال 1952 کل سهام شرکت توسط عطرسازی به نام ادوارد آلتنبرگر خریداری می شود. در سال 1969 این شرکت به یک دفتر مرکزی و همچنین کارخانه ی جدید در Dietlinkon در نزدیکی فرودگاه زوریخ سوئیس جا به جا می شود.
1999
این سال، سال گسترش و جهانی شدن برند لوزی است. یورگ کولر که به عنوان مدیرعامل جهانی عطر لوزی فعالیت می کرد رو به بازارهای جدیدی مانند خاوردور، خاورمیانه و آمریکای لاتین می آورد و دفاتری در کشورهای آلمان، جمهوری دومنیکن، بلاروس، آذربایجان و اخیرا دوبی افتتاح میکند. همچنین برای رشد و توسعه نوآوری شرکت، یک آزمایشگاه خلاق در شهر پاریس ایجاد می کند. در سال 2016 نیز لوزی یک شرکت تابعه و یک مرکز تولید پیشرفته در مالزی به نام Luzi Malaysia تاسیس می کند.
2018
لوزی به نسل سوم خانواده آلتنبرگر سپرده شد. رولاند آلتنبرگر مدیرعامل شرکت در سوئیس و یورگ کولر مدیرعامل جهانی شرکت انتخاب شدند.
2022
در سال 2022 شرکت لوزی به یک ساختمان جدید به مساحت 11000 متر در منطقه دیتلیکون زوریخ نقل مکان کرد. این مکان نیز نماد نوآوری و خلاقیت با رعایت استانداردهای فوق العاده و امکانات تولید پیشرفته است.
ارزش ها در شرکت عطر لوزی
دیدگاه لوزی به دنیا، جایی پر از زیبایی ها و رایحه هایی جذابی است که حس مثبت را به ما منتقل می کند.
و این خلاقیت لوزی است که به عنوان بزرگترین دارایی این برند تمام سعی و تلاش خود را می کند تا این رایحه ها حس مثبت را به افراد منتقل کند.
عطر لوزی در خلق و تولید عطرهای با کیفیت مهارت و تخصص دارد. هدف از خلق عطرها تاکید بر زیبایی فردی افراد در سراسر جهان است.
در واقع باید گفت خلاقیت بزرگترین دارایی شرکت عطرسازی لوزی برای تسلط بر صنعت عطرسازی است. بخش خلاق این شرکت به درک ایده ها همراه با جاه طلبی، طراحی آنها با اشتیاق و تحقق آنها با تعهد به جزئیات اختصاص دارد.
در بخش ارزش های برند لوزی در سایت اصلی این شرکت نوشته ما افرادی هستیم که عاشق کاری هستیم که انجام میدهیم و میخواهیم صنعت عطر را با ایجاد خلاقیتهای هنری همراه با عملکرد استثنایی متحول کنیم.
کیفیت سوئیسی در عطر لوزی
شرکت عطر لوزی شرکتی خانوادگی است که ریشه در سنت دارد. تمرکز شرکت بر ارئه کار با کیفیت سوئیسی از ایده تا تا عطر نهایی در کل زنجیره تامین است. این امر با استفاده از بهترین مواد اولیه آغاز و با تلفیق دقت، نوآوری و دانش ادامه پیدا می کند.
و این کیفیت سوئیسی در تمام فعالیت شرکت منعکس می شود تا شرکا و مصرف کنندگان این برند به آن کاملا اعتماد کنند.
برای مشاهده و خرید عطرهای شرکت لوزی به صفحه عطر و اسانس ما مراجعه کنید.